Honlap - a cégének az arca

Mitől lesz nagyobb a megtérülés?

Néhány példa, amire érdemes odafigyelni, ha honlapról van szó:

1, Mennyi idő alatt töltődik be az oldal?
Amennyiben az oldal nem töltődik be 5-7 másodperc alatt, úgy a látogatók 95%-a elhagyja azt. Ezért a kódolás, programozás minősége felel.

2, 5-7 másodpercen belül megfogja-e valami a látogatót?
Amennyiben nincs olyan elem a honlapon, amely megragadná az érdeklődő figyelmét 5-7 másodpercen belül, vagy a kívánt információt szolgáltatná illetve ahhoz vezetne, úgy a látogató elhagyja az oldalt.

3, Az elrendezés, a színek, a formák hogyan vezetik a látogató szemét?
Fontos, hogy a kialakítás és a tagolás olyan legyen, hogy a látogatót egyértelműen egy irányba terelje, mert a túlzottan figyelmet megosztó elrendezés tudat alatt frusztráló lehet. A túl sok választási lehetőség egy dologhoz vezet: egy másik weboldal választásához.

4, Struktúra, a menük elosztása
Alapvető fontosságú, hogy a látogató egyszerűen és minél hamarabb, a lehető legkevesebb kattintással elérje az Őt érdeklő információt.

5, Képek, grafika minősége
Ez az Ön szervezetének az igényességét fogja szimbolizálni a látogató számára. Profi grafikával és képekkel könnyen elnyerhető a látogató bizalma. Az első benyomás pozitív kimenetelére csak egyszer van lehetőség!

6, Betűméret
A túl nagy karakterek zavaróan hathatnak, a túl kicsik olvashatatlanná, élvezhetetlenné teszik a szöveget. Kulcsfontosságú a megfelelő arány és tagolás!

7, Minden böngészőben jól működik-e? (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera stb.)
Eltérő százalékban, de a látogatói közül mindenki másfajta böngészőt részesít előnyben. Fontos, hogy a képek és a szövegezés, valamint a gombok mindenhol ugyanúgy jelenjenek meg, ne összecsúszva vagy eltorzulva.

8, A menüpontok nevei, felépítése mennyire kapcsolódik a célcsoport igényeihez illetve kérdéseihez, amit a termékkel illetve szolgáltatással kapcsolatban tudni szeretnének?
Marketing szempontból elengedhetetlen, hogy a honlap egész felépítése a célcsoportjának az igényeihez igazodjon az általános sztereotípiák helyett. Ez nagyban növeli a konverziós arányt, azaz hogy hány látogatóból lesz elégedett vásárló.

 

Többre kíváncsi?

Vállaljuk, hogy több, mint 100 vizsgálati szempont alapján kielemezzük honlapját!

Kérje ide kattintva!