9 ok, ami miatt a legtöbb cégnek már van honlapja

"Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb,
hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra."

Charles Darwin
  1. Versenyelőny - Az interneten hatékonyan vehető fel a verseny konkurenciával - még a multikkal is -, mert itt közel egyenlők az esélyek, és egy kisebb cég sokkal rugalmasabb tud lenni.
  2. Megtérülés - Egy jól átgondoltan felépített honlap rendkívül gyorsan behozza az árát. Egy honlapot csak egyszer kell kifizetni és utána folyamatosan pénzt termel!
  3. Alkalmazkodás a megváltozott szokásokhoz - Felnőtt egy új nemzedék, amely információszerzés céljából az internetet használja elsődlegesen. Rohamosan nő az online vásárlások száma.
  4. Elérhetőség - Amikor legutóbb felkerestem egy céget, az útbaigazítás alapján (bár a munkatársuk precíz és segítőkész volt), alig találtam meg őket a sok elágazás miatt és fogalmam sem volt, hogyan nézhet ki az egység. Közben számtalan más üzlet mellett is elmentem. Köztük volt a konkurencia is. Végigfutott a fejemben: vajon egy vásárló megtenné ugyanezt?
  5. Ajánlhatóság - Egy elégedett vásárlónak sokkal könnyebb így továbbajánlani egy céget: "Képzeld! Találtam egy fantasztikus boltot, nézd meg a honlapjukat!", mint "Te, találtam egy fantasztikus boltot, menj el addig a buszmegállóig, ott sétálj 350 métert, majd fordulj be a második utcánál." Egy ilyen találkozás alkalmával egy honlapcímet beírni a telefonba csak 10-15 másodperc!
  6. Tájékoztatás a szolgáltatásról, termékről - Vásárlás előtt az internetezők 74 százaléka információt gyűjt. Mielőtt tehát a vevő bemenne egy boltba, kiváltképp, ha ajánlották neki, nagy valószínűséggel tájékozódik arról, hogy megtalálja-e ott a keresett terméket, illetve szolgáltatást. Egyáltalán mi az, ami ott található? A másik lehetőség, hogy már rendszeres vásárló az adott boltban, de eszébe se jutna, hogy a keresett terméket, illetve szolgáltatást ott is igényelhetné. (Ez utóbbi többszörös tapasztalat a kis- és középvállalkozásoknál.) Ha egy érdeklődő még nem járt Önnél, mi segíti megismerni a termékeit, szolgáltatásait?
  7. Arculat, stílus - Amennyiben van egy egyszerű felépítésű, ámde igényes honlapja, a vevő teljesen logikusan arra a következtetésre fog jutni, hogy a tulajdonos a boltban található terméket, illetve szolgáltatást hasonlóan igényesen választotta ki és a kiszolgálás is hasonló színvonalú lesz. Amilyen a honlap, olyan a cég is - a vevő fejében.
  8. Cégképviselet a vásárlók és a partnerek felé - Ha a honlapján feltünteti, hogy miért érdemes Önhöz betérni, mi a cégének a markáns előnye, az további megerősítést ad, növeli a cége értékét mások szemében. Képzeljen el egy tárgyalást vagy akár egy baráti találkozót, amelyen Ön és egy konkurense versenyez valamiért. A konkurens a honlapjára hivatkozik és átadja a névkártyáját a céges e-mail-címével. Ön nem, mert még nincs. Vajon mennyit veszíthet ezzel?
  9. Marketing - Ön tudja, hogy melyik termékükre vagy szolgáltatásukra kíváncsiak leginkább az érdeklődők? Esetleg másban szeretne helyes döntést hozni? Egy honlap még ebben is segíthet, mivel a látogatók akár szavazhatnak is az Ön által feltett kérdésekre!

Önnek vajon megérné?

Döntsük el együtt! Egy kötetlen beszélgetés keretében átgondoljuk, hogy megéri-e Önnek befektetni egy honlapba vagy sem.

Keressen minket bizalommal! Elérhetőségeinket itt találja meg.